فیل اسپنسر آخرین درآمدهای مایکروسافت را لحظه ای خوب برای ایکس باکس توصیف می کند

فیل اسپنسر آخرین درآمدهای مایکروسافت را لحظه ای خوب برای ایکس باکس توصیف می کند

مایکروسافت اخیراً جلسه درآمد سه ماهه خود را برگزار کرد که پس از آن فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس، در توییتر این مناسبت را تشخیص داد و آن را به عنوان یک لحظه خوب برای ایکس باکس توصیف کرد.

 

او همچنین از دیگر مدیران عالی رتبه مایکروسافت مانند مدیر عامل شرکت ساتیا نادلا برای بازخورد و حمایت آنها تشکر کرد. اگرچه ممکن است این یک اعلام غافلگیرکننده نباشد، اما مطمئناً برای رشد خیره کننده ایکس باکس در چند سال گذشته، به رسمیت شناختن بسیار مورد نیاز است.

 

آخرین گزارش درآمد مایکروسافت نشان می‌دهد که بخش بازی‌های این غول مستقر در ردموند نسبت به سال گذشته ۶ درصد رشد داشته است. علاوه بر این، همچنین مشخص شد که Xbox Series X و Xbox Series S در این سه ماهه در بسیاری از بازارهای کلیدی در سراسر جهان پر بازار شده‌اند. با هجوم مداوم نسخه های پرمخاطب (از جمله شخص اول) که قرار است در آینده نزدیک بر روی Xbox Game Pass عرضه شوند، بعید به نظر می رسد که شتاب مایکروسافت به این زودی کاهش یابد.

کلمات کلیدی :

فیل اسپنسر

xbox

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/5bc2

خبرنامه بازی ها

گالری